Seznanite se z evropskimi in nacionalnimi razpisi, programi in drugimi viri podpore, namenjenimi spodbujanju projektov in pobud za razvoj digitalnih veščin.
Evropske in nacionalne strategije, politike, projekti, načrti in drugi ukrepi, namenjeni spodbujanju razvoja digitalnih veščin.
Programi, projekti in dobre prakse, ki v sodelovanju z različnimi deležniki prispevajo k spodbujanju digitalnih znanj in spretnosti ter omogočajo njihovo uporabo v praksi.
Raziščite uspešne pristope, pobude in projekte nadgrajevanja veščin in znanja za premostitev vrzeli v digitalnih spretnostih.
Poiščite orodja za samoocenjevanje, učne načrte ter drugo gradivo, ki bo podprlo vaše nadaljnje usposabljanje in izboljšalo vašo digitalno usposobljenost.
Odkrijte različne znanja, gradiva, dobre prakse in učne vsebine za razvoj digitalnih veščin
To poročilo obravnava predmete, ki v osnovnošolskem in srednješolskem izobraževanju vključujejo učne rezultate, povezane z informatiko, v 37 evropskih državah.
Simbioza Mobiln@ je PRVA POTUJOČA UČILNICA V SLOVENIJI, s katero Simbioza Genesis, socialno podjetje preko najsodobnejših digitalnih izobraževalnih pobud in iniciativ približa uporabo IKT orodij, starejšim odraslim (50+), ki so iskalci zaposlitve ali zaposleni, ki nimajo dostopa do možnosti učenja in razvoja ter starejšim občanom (65+), ki se želijo naučiti uporabe računalnika in pametnih telefonov.
Namen te študije je prikazati trende in izzive pri usposabljanju učiteljev in vodij usposabljanja na področju TVET v kontekstu digitalizacije.
V tej kratki predstavitvi politik so predstavljene prve ugotovitve druge evropske raziskave o spretnostih in delovnih mestih, ki jo je izvedel Cedefop.
V tem poročilu EIT Digital obravnava digitalna znanja in spretnosti ter digitalne specializacije s pomočjo analize ponudbe izobraževanja in usposabljanja javnih in zasebnih institucij.
Za podjetja je bilo organiziranih šest prilagojenih tečajev. Rezultati so pokazali, da tudi če so tečaji prilagojeni potrebam določenega podjetja, je to mogoče le do določene mere in da še vedno obstajajo določene vrzeli v znanju posameznikov. Za učinkovitejše rezultate usposabljanja bi morala podjetja svoje potrebe še bolj razčleniti.
Kljub številnim prednostim študija infomacijske tehnologije se ga dekleta še vedno 'bojijo' zato je tu porjekt: SparkDigiGirls
Namen vavčerja je spodbuditi ciljne skupine k zagotovitvi ustreznih znanj zaposlenih in vodstvenega kadra za ključna področja digitalizacije.
Le dobra četrtina deklet na ravni Evrope študira na področju STEM ved. S kratico STEM v angleščini označujemo znanost, tehnologijo, inženiring in matematiko. Za primerjavo, v Sloveniji se za študij inženirskih poklicev odloči le vsako tretje dekle. Zakaj se dekleta ne odločajo za inženirske poklice? Za zmanjšanje razkoraka med spoloma na STEM področju in področju računalništva ter informatike je potrebno v prvi vrsti k študiju teh disciplin pritegnit več deklet.
Odkrijte strukturirane poti učenja, ki vas korak za korakom vodijo k pridobivanju digitalnih kompetenc – od osnov do naprednih znanj.
Preverite zbirko učnih vsebin in modulov, namenjenih samostojnemu učenju in razvoju specifičnih digitalnih veščin.
Pridružite se evropski skupnosti digitalnih inovatorjev in odkrijte priložnosti, znanja ter navdih, ki jih ponuja Digital Skills & Jobs Platform.