Seznanite se z evropskimi in nacionalnimi razpisi, programi in drugimi viri podpore, namenjenimi spodbujanju projektov in pobud za razvoj digitalnih veščin.
Evropske in nacionalne strategije, politike, projekti, načrti in drugi ukrepi, namenjeni spodbujanju razvoja digitalnih veščin.
Programi, projekti in dobre prakse, ki v sodelovanju z različnimi deležniki prispevajo k spodbujanju digitalnih znanj in spretnosti ter omogočajo njihovo uporabo v praksi.
Raziščite uspešne pristope, pobude in projekte nadgrajevanja veščin in znanja za premostitev vrzeli v digitalnih spretnostih.
Poiščite orodja za samoocenjevanje, učne načrte ter drugo gradivo, ki bo podprlo vaše nadaljnje usposabljanje in izboljšalo vašo digitalno usposobljenost.
Odkrijte različne znanja, gradiva, dobre prakse in učne vsebine za razvoj digitalnih veščin
Mreža Robo klubov IcT je nadnacionalna pobuda, ki spodbuja socialno vključenost in zagotavlja učne priložnosti študentom poklicnega izobraževanja in usposabljanja. Program, ki ga financira Erasmus+, se izvaja v Romuniji, Bolgariji in na Slovaškem.
Ta študija obravnava pogoje dostopa do financiranja za digitalizacijo MSP in vlogo centrov za digitalne inovacije (DIH) kot ključnih spodbujevalcev v širšem ekosistemu.
Ta študija, ki jo je opravil španski Inštitut za ekonomske študije (IEE), poskuša opredeliti "podatkovno gospodarstvo" in njegov vpliv na realno nacionalno gospodarstvo.
To poročilo Skupnega raziskovalnega središča (JRC) Evropske komisije predlaga vrsto prihodnjih usmeritev na področju umetne inteligence in otrokovih pravic, ki so usmerjene v znanost in politiko.
Indeks digitalnega gospodarstva in družbe (DESI) 2021 predstavlja posodobljene kazalnike digitalne uspešnosti Evrope. Lanski rezultati opisujejo razmere v evropskih državah v luči prvega leta pandemije Covid-19. Poročilo opisuje ukrepe EU za odpravo posledic in programe financiranja Sklada za okrevanje in odpornost (RRF).
Prikrajšani učenci imajo običajno slabši dostop do možnosti digitalnega učenja doma in v šoli. Podatki iz tega poročila OECD kažejo tudi, da lahko način porazdelitve učiteljev z določenimi značilnostmi pripomore k večji pravičnosti.
Najpomembnejši vir v vsakem gospodarstvu ali organizaciji je človeški kapital, tj. skupno znanje, lastnosti, spretnosti, izkušnje in zdravje delovne sile. Medtem ko se razvoj človeškega kapitala začne v zgodnjem otroštvu in se nadaljuje s formalnim izobraževanjem, se naša raziskava osredotoča na naslednjo fazo, ki zajema celotno delovno dobo.
Napovedi, ki izhajajo iz tega poročila, bodo EU in posameznim državam članicam omogočile, da ocenijo, v kolikšni meri lahko kratkoročno pride do neravnovesij na trgu dela, ki bi lahko zavirala razvoj sektorja veriženja blokov.
Ambicioznim študentom iz vse Evrope so na voljo 4 mesta magistrskega študija s področja umetne inteligence. Vsa 4 mesta so financirana v okviru Instrumenta za povezovanje Evrope (CEF), študij se začenja v jeseni 2022.
Študija raziskovalne službe Evropskega parlamenta (EPRS) ponuja pregled, kako lahko umetna inteligenca v prihodnosti koristi zdravstvu, zlasti pri povečanju učinkovitosti zdravnikov, izboljšanju medicinskega diagnosticiranja in zdravljenja ter optimizaciji razporejanja človeških in tehničnih virov.
Odkrijte strukturirane poti učenja, ki vas korak za korakom vodijo k pridobivanju digitalnih kompetenc – od osnov do naprednih znanj.
Preverite zbirko učnih vsebin in modulov, namenjenih samostojnemu učenju in razvoju specifičnih digitalnih veščin.
Pridružite se evropski skupnosti digitalnih inovatorjev in odkrijte priložnosti, znanja ter navdih, ki jih ponuja Digital Skills & Jobs Platform.