Reševanje pomanjkanja in vrzeli v znanju s pomočjo visokošolskega izobraževanja (ENISA 2021)

ENISA v tem poročilu prispeva k praksi in raziskavam o pomanjkanju znanja in spretnosti na področju kibernetske varnosti ter priporoča politične pristope za zmanjšanje te vrzeli.

Reševanje pomanjkanja in vrzeli v znanju in spretnostih z visokošolskim izobraževanjem
Objavljeno: 11. februar 2022
db3-160

V tem poročilu agencija ENISA prispeva k praksi in raziskavam na področju pomanjkanja in vrzeli v znanju s področja kibernetske varnosti na dveh ločenih področjih.

Prvič, z analizo podatkov, ki jih je zbrala in ustvarila nedavno vzpostavljena visokošolska podatkovna baza kibernetske varnosti (CyberHEAD), zagotavlja pregled trenutne ponudbe znanja in spretnosti s področja kibernetske varnosti v Evropi.

Drugič, opisuje politične pristope, ki so jih sprejele države članice EU v svojih prizadevanjih za povečanje in ohranitev nacionalne delovne sile na področju kibernetske varnosti. Ti pristopi so bili razvrščeni in analizirani na podlagi ciljev, opredeljenih v okviru agencije ENISA za ocenjevanje nacionalnih zmogljivosti (NCAF), in sicer ozaveščanja o kibernetski varnosti, usposabljanja, izzivov in vaj. Na podlagi zbranih in analiziranih podatkov je v tem poročilu podanih pet priporočil za odpravo pomanjkanja in vrzeli v znanju na področju kibernetske varnosti v EU.

Moje priljubljene vsebine

Deli na

O gradivu

Digitalna tehnologija/specializacija Kibernetska varnost
Stopnja digitalnih veščin Osnovno
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja Izobraževanje
Država Evropska unija
Ciljna skupina Digitalne veščine v izobraževanju
Tip Iniciative EU pobuda
Tip publikacije Poročilo
Digital Skill And Jobs Logo 1
Image 12