Razvoj digitalnih spretnosti pri usposabljanju učiteljev TVET: trendi (UNEVOC - UNESCO)

Namen te študije je prikazati trende in izzive pri usposabljanju učiteljev in vodij usposabljanja na področju TVET v kontekstu digitalizacije.

Študija kartiranja trendov: (UNEVOC - UNESCO)
Objavljeno: 22. september 2022
db 5-062

Namen te študije je prikazati trende in izzive pri usposabljanju učiteljev in vodij usposabljanja v okviru digitalizacije ter opredeliti primere inovativnega usposabljanja učiteljev TVET, ki so se izkazali za uspešne. 

Da bi bolje razumeli najnovejše trende na področju razvoja digitalnih spretnosti pri usposabljanju učiteljev TVET, ta študija raziskuje njegovo stanje pred pandemijo COVID-19 in med njo. Preučuje, kako so se različne države odzvale na potrebo po prehodu v oddaljena učna okolja. Obravnava tudi, kako so države podpirale učitelje in vodje usposabljanja v TVET, da bi razvili spretnosti in kompetence, potrebne za uporabo digitalnih orodij, storitev in tehnologij za zagotavljanje kakovostnega, na učenca osredotočenega izobraževanja in usposabljanja, zlasti v prakso usmerjenega učenja, ki je značilnost kakovostnega zagotavljanja TVET.

Moje priljubljene vsebine

Deli na

O gradivu

Digitalna tehnologija/specializacija Digitalne veščine
Stopnja digitalnih veščin Osnovno, Vmesno, Napredno
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Država Evropska unija
Ciljna skupina Digitalne veščine za vse, Digitalne veščine za zaposlene, Digitalne veščine v izobraževanju
Tip Iniciative Mednarodna pobuda
Tip publikacije Študija
Digital Skill And Jobs Logo 1
Image 12