Prihodnost sistemov izobraževanja odraslih v mestih in regijah (2022 - OECD)

V tem priročniku so predstavljene različne politične možnosti in konkretni ukrepi, ki lahko navdihujejo in usmerjajo delo na lokalni, regionalni in nacionalni ravni, da bi podprli lokalne oblasti pri njihovih prizadevanjih za zagotavljanje prihodnosti sistemov izobraževanja odraslih.

ZAGOTAVLJANJE PRIHODNOSTI SISTEMOV IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH V MESTIH IN REGIJAH.
Objavljeno: 07. marec 2022
db 2-690

Trgi dela po vsem svetu se spreminjajo zaradi staranja prebivalstva, vse hitrejše digitalizacije in avtomatizacije, razvijajoče se dinamike dobavnih verig in zelenega prehoda. Ti trenutni svetovni megatrendi spreminjajo vrsto razpoložljivih delovnih mest in spretnosti, ki so potrebne za njihovo opravljanje.

V tem kontekstu hitro spreminjajočih se trgov dela so sistemi izobraževanja odraslih vse pomembnejši. V kolikšni meri lahko posamezniki, podjetja in lokalna gospodarstva izkoristijo prednosti trenutnih digitalnih sprememb in zmanjšajo negativne posledice za delavce, bo v veliki meri odvisno od pripravljenosti lokalnih sistemov izobraževanja odraslih.

V tem priročniku so predstavljene različne možnosti politike in konkretni ukrepi, ki lahko navdihujejo in usmerjajo delo na lokalni ravni, da bi podprli lokalne vlade pri njihovih prizadevanjih za pripravljenost sistemov izobraževanja odraslih na prihodnost. Namenjen je oblikovalcem politik in strokovnjakom na lokalni in regionalni ravni, pa tudi nacionalnim oblikovalcem politik, da bi podprli njihova prizadevanja pri podpiranju raznolikosti lokalnih potreb.

Moje priljubljene vsebine

Deli na

O gradivu

Digitalna tehnologija/specializacija Digitalne veščine
Stopnja digitalnih veščin Osnovno, Vmesno
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja Osebne spretnosti in osebnostni razvoj
Država Evropska unija
Ciljna skupina Digitalne veščine za vse, Digitalne veščine za zaposlene
Tip Iniciative Mednarodna pobuda
Tip publikacije Splošne smernice
Digital Skill And Jobs Logo 1
Image 12