Pregled izobraževalne politike OECD (2022)

OECD je objavil letni pregled izobraževalne politike za leto 2022 z naslovom "Preoblikovanje poti za vseživljenjsko učenje". Na podlagi OECD-jevega okvira odzivnosti in odpornosti izobraževalne politike ter analize mednarodnih politik in praks iz več kot 40 izobraževalnih sistemov, ki je bila opravljena predvsem od leta 2020, so v tem poročilu predstavljena tri področja političnih prizadevanj za pospešitev preobrazbe v letu 2023.

Pregled izobraževalne politike OECD (2022)
Objavljeno: 02. december 2022
in 4-814-632

OECD je objavil letni pregled izobraževalne politike za leto 2022 z naslovom "Preoblikovanje poti za vseživljenjsko učenje". Na podlagi OECD-jevega okvira odzivnosti in odpornosti izobraževalne politike ter analize mednarodnih politik in praks iz več kot 40 izobraževalnih sistemov, ki je bila opravljena predvsem od leta 2020, so v tem poročilu predstavljena tri področja političnih prizadevanj za pospešitev preobrazbe v letu 2023.

1. Krepitev ustreznosti učnih poti:

  • Izobraževalni sistemi morajo okrepiti svoje zmogljivosti za predvidevanje znanj in spretnosti, začenši s kratkoročnimi napovedmi
  • Proaktivne in reaktivne prilagoditve možnosti izobraževanja in usposabljanja bi si morale na koncu prizadevati za opolnomočenje učencev za krmarjenje po širših spremembah
  • Ocenjevanje učinka političnih prizadevanj za izboljšanje učnih poti mora postati bolj sistematizirano za večjo odpornost v prihodnosti

2. Olajšanje prehodov na osebnih poteh učencev:

  • Močnejše povezave na osebnih poteh učencev skozi življenje lahko povečajo njihovo odpornost
  • Države morajo še naprej podpirati učence, pri katerih obstaja večje tveganje, da predčasno opustijo šolanje
  • Podpora beguncem pri ponovni vključitvi v učne ali zaposlitvene poti je časovno občutljiva

3. Spodbujanje aspiracij učencev:

  • Strategije pomoči lahko pomagajo vključiti ciljne učence v izobraževanje, usposabljanje ali delovne priložnosti.
  • Perspektive učencev je treba obogatiti in razširiti že v zgodnjem otroštvu
  • Učeči se potrebujejo posredovanje in sodelovanje, da lahko prepoznajo in izkoristijo priložnosti

Moje priljubljene vsebine

Deli na

O gradivu

Digitalna tehnologija/specializacija Digitalne veščine
Stopnja digitalnih veščin Osnovno, Vmesno, Napredno
Država Evropska unija
Ciljna skupina Digitalne veščine za vse, Digitalne veščine v izobraževanju
Tip Iniciative Mednarodna pobuda
Tip publikacije Poročilo
Digital Skill And Jobs Logo 1
Image 12