Napovedi OECD o znanju in spretnostih za leto 2021: Učenje za življenje (2021)

Napovedi OECD o znanju in spretnostih za leto 2021: Učenje za življenje (2021)
Objavljeno: 06. maj 2022

Vseživljenjsko učenje je nujno za uspeh na trgih dela in v družbah, ki jih oblikujejo megatrendi, kot so daljša življenjska doba, hitre tehnološke spremembe, globalizacija, migracije, okoljske spremembe in digitalizacija, pa tudi nenadni šoki, kot je pandemija COVID-19. V hitro spreminjajočem se in negotovem svetu lahko vseživljenjsko učenje posameznikom pomaga, da se prilagodijo in postanejo odporni na zunanje pretrese.

Medtem ko je državna pomoč še vedno dragocena pri zagotavljanju, da velike strukturne spremembe ne povzročijo globokega razkroja družbenega tkiva, pa oblikovanje kulture vseživljenjskega učenja posameznikom omogoča, da sami obvladujejo spremembe. Za to so potrebni dokazi o najboljših načinih podpore vseživljenjskemu učenju, da se lahko posamezniki "naučijo, kako se učiti".

Ta izdaja publikacije OECD Skills Outlook 2021 raziskuje, kako lahko politike, zlasti tiste, ki urejajo razvoj znanj in spretnosti ter njihovo uporabo, najbolje spodbujajo vseživljenjsko učenje za vse. V poročilu so uporabljeni primerjalni kvantitativni podatki, ki poudarjajo pomembno vlogo socialno-čustvenih in motivacijskih dejavnikov pri oblikovanju uspešne zavezanosti vseživljenjskemu učenju. Čeprav so ti dejavniki ključni za ohranjanje vseživljenjskega učenja na splošno, je pandemija še povečala njihovo pomembnost.

Moje priljubljene vsebine

Deli na

O gradivu

Digitalna tehnologija/specializacija Digitalne veščine
Stopnja digitalnih veščin Osnovno, Vmesno
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Ciljna skupina Digitalne veščine za vse
Tip Iniciative EU pobuda
Tip publikacije Poročilo
Digital Skill And Jobs Logo 1
Image 12