Prikrajšani učenci imajo običajno slabši dostop do možnosti digitalnega učenja doma in v šoli. Podatki iz tega poročila OECD kažejo tudi, da lahko način porazdelitve učiteljev z določenimi značilnostmi pripomore k večji pravičnosti.
Kaj omogoča bolj enakopraven dostop učencev do digitalnega učenja? - OECD 2022
Informacijska in komunikacijska tehnologija (IKT) je postala pomembno orodje za šolske sisteme, ki si prizadevajo izboljšati izobraževanje in povečati njegovo učinkovitost.
Vendar pa imajo učenci iz različnih socialno-ekonomskih okolij kakšno stopnjo dostopa do kakovostnega pouka, ki temelji na IKT?
Na splošno imajo prikrajšani učenci na splošno slabši dostop do možnosti digitalnega učenja tako doma kot v šoli. Podatki kažejo tudi, da lahko način porazdelitve učiteljev z določenimi značilnostmi pripomore k večji pravičnosti.
Dva primera, poudarjena v tem povzetku, sta digitalna samoučinkovitost učiteljev in usposabljanje za pouk, ki temelji na IKT.