Kaj omogoča bolj enakopraven dostop učencev do digitalnega učenja? - OECD 2022

Prikrajšani učenci imajo običajno slabši dostop do možnosti digitalnega učenja doma in v šoli. Podatki iz tega poročila OECD kažejo tudi, da lahko način porazdelitve učiteljev z določenimi značilnostmi pripomore k večji pravičnosti.

Kaj omogoča bolj enakopraven dostop učencev do digitalnega učenja? - OECD 2022
Objavljeno: 27. junij 2022
iz3-735

Informacijska in komunikacijska tehnologija (IKT) je postala pomembno orodje za šolske sisteme, ki si prizadevajo izboljšati izobraževanje in povečati njegovo učinkovitost.

Vendar pa imajo učenci iz različnih socialno-ekonomskih okolij kakšno stopnjo dostopa do kakovostnega pouka, ki temelji na IKT?

Na splošno imajo prikrajšani učenci na splošno slabši dostop do možnosti digitalnega učenja tako doma kot v šoli. Podatki kažejo tudi, da lahko način porazdelitve učiteljev z določenimi značilnostmi pripomore k večji pravičnosti.

Dva primera, poudarjena v tem povzetku, sta digitalna samoučinkovitost učiteljev in usposabljanje za pouk, ki temelji na IKT.

Moje priljubljene vsebine

Deli na

O gradivu

Digitalna tehnologija/specializacija Digitalne veščine
Stopnja digitalnih veščin Osnovno, Vmesno, Napredno
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja Izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Država Evropska unija
Ciljna skupina Digitalne veščine za vse, Digitalne veščine v izobraževanju
Tip Iniciative Mednarodna pobuda
Tip publikacije Predstavitev
Digital Skill And Jobs Logo 1
Image 12