Izboljšanje učenja z digitalnimi orodji in praksami - Kako lahko digitalna tehnologija v obveznem izobraževanju pomaga spodbujati vključevanje (2021)

Namen te primerjalne izobraževalne študije EU je bil oceniti dejansko in potencialno vlogo digitalnih tehnologij pri spodbujanju dostopa, kakovosti in pravičnosti v obveznem šolskem izobraževanju v Evropi.

Izboljšanje učenja z digitalnimi orodji in praksami - Kako lahko digitalna tehnologija v obveznem izobraževanju pomaga spodbujati vključevanje (2021)
Avtor:
Default Profile
DG EAC, Ecorys, EIESP
|
Objavljeno: 16. maj 2022
iz6-623

Namen te primerjalne izobraževalne študije EU, ki je potekala 12 mesecev med septembrom 2020 in septembrom 2021, je bil oceniti dejansko in potencialno vlogo digitalnih tehnologij pri spodbujanju dostopa, kakovosti in pravičnosti v obveznem šolskem izobraževanju po vsej Evropi ter njihovo vlogo pri dopolnjevanju in krepitvi tradicionalnih oblik poučevanja in učenja. 

Ključne ugotovitve:

  • Študija je pokazala, da sta dostop do digitalne infrastrukture in visokokakovostnih orodij predpogoj za izkoriščanje digitalizacije za vključujoče izobraževanje.
  • Kljub pomembnosti zagotavljanja dostopa učencev do digitalne tehnologije je jasno, da sam dostop ni zagotovilo za učne rezultate. Učitelji in učenci potrebujejo posebna pedagoško usmerjena digitalna znanja in spretnosti za učinkovito vključevanje digitalnih tehnologij v prakso poučevanja in učenja
  • Digitalno vključevanje posebnih ranljivih skupin učencev je običajno potekalo v obliki parcialnih pobud od spodaj navzgor brez vodilnega okvira na sistemski ravni.
  • Pri spodbujanju vključevanja učencev z razvojnimi težavami in težavami s pozornostjo v obvezno izobraževanje raziskava kaže, da bi lahko bila digitalna orodja še posebej koristna pri zaščiti te skupine učencev pred motečim zvokom, svetlobo, pogledom in gibanjem, kar bi olajšalo osredotočanje in ohranjanje koncentracije

Moje priljubljene vsebine

Deli na

O gradivu

Digitalna tehnologija/specializacija Digitalne veščine
Stopnja digitalnih veščin Osnovno, Vmesno, Napredno
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja Izobraževanje
Država Evropska unija
Ciljna skupina Digitalne veščine v izobraževanju
Tip Iniciative EU pobuda
Tip publikacije Poročilo
Digital Skill And Jobs Logo 1
Image 12