Ali lahko kombinirano učenje pripomore k bolj vključujočemu izobraževanju?

Novo tematsko poročilo in informativni pregled sta osvetlila izzive, omogočitvene dejavnike in politične premisleke o kombiniranem učenju in vključevanju.

Kombinirano učenje za vključevanje: raziskovanje izzivov in omogočitvenih dejavnikov. Ključna sporočila in ponazoritveni primeri
Objavljeno: 11. julij 2023
923c952e-a34c-4167-847d-b671e014c7bc

Moje priljubljene vsebine

Deli na

Kombinirano učenje, ki pomeni kombinacijo različnih učnih okolij in (ne)digitalnih orodij, je v zadnjih letih pridobilo na nujnosti in pozornosti zaradi vpliva pandemije na izobraževanje in vključevanja razseljenih učencev iz Ukrajine v države članice.

Oba ta moteča dogodka sta jasno pokazala, da mora biti izobraževanje bolj odzivno in odporno tudi s strategijami kombiniranega učenja. 
Novo tematsko poročilo in informativni list osvetljujeta izzive, spodbujevalne dejavnike in politične premisleke o kombiniranem učenju in vključevanju.

Kombinirano učenje za vključevanje: raziskovanje izzivov in spodbujevalnih dejavnikov. Ključna sporočila in nazorne primere je pripravila delovna skupina za šole strateškega okvira EEA, ki se je odločila, da bo leta 2022 delala na "kombiniranem učenju za vključevanje". V poročilu in informativnem listu so bila opredeljena ključna sporočila za usmerjanje oblikovanja politik o vključujočih in učinkovitih pristopih kombiniranega učenja.


Ključna sporočila za nosilce sprememb:

Oblikovalci politik EU lahko podpirajo kombinirano učenje v formalnem šolskem izobraževanju:

  • z obveščanjem o tem, kako lahko podpira kakovostno in vključujoče izobraževanje
  • s podpiranjem stalnega mednarodnega vzajemnega učenja in raziskav o učinkoviti politiki in praksi kombiniranega učenja
  • Nacionalni, regionalni in/ali lokalni oblikovalci politik lahko ustvarijo pogoje za učinkovito kombinirano učenje tako, da
  • zagotavljanjem, da imajo vodje šol in učitelji čas in prožnost za inovacije
  • izmenjavo rezultatov raziskav, pilotnih projektov in primerov dobre prakse
  • zagotavljanjem, da imajo šole dovolj denarja za podporo pri načrtovanju, izvajanju in vrednotenju kombiniranega učenja
  • zagotavljanjem, da standardi za vodje šol in učitelje, okviri kompetenc in/ali poklicni profili odražajo vrsto spretnosti, potrebnih za učinkovito kombinirano učenje
  • spodbujanje in ustvarjanje spodbud in priložnosti za strokovno učenje na področju kombiniranega učenja za vodje šol in učitelje
  • Vodje šol in njihove ekipe lahko pomagajo tako, da
  • podpiranjem kulture kolektivnega sodelovanja in odgovornosti na svoji šoli
  • z mobilizacijo virov v šoli in skupnosti
  • s spodbujanjem sodelovanja v mrežah

Poročilo povzema glavne ugotovitve in sklepe plenarnih zasedanj, seminarja in dejavnosti vzajemnega učenja, ki so potekali leta 2022, ter izpostavlja različne primere iz držav članic.

O novici

Digitalna tehnologija/specializacija Digitalne veščine
Stopnja digitalnih veščin Osnovno, Vmesno
Država Evropska unija
Tip iniciative EU pobuda
Digital Skill And Jobs Logo 1
Image 12