07. april 2020

ČvekiFON za starejše

Odprta je telefonska linija za podporo starejšim pri uporabi digitalnih orodij in tehnike v vsakdanjem življenju.

Telefon

Tisti, ki so "doma" na sodobni tehnologiji, prišli nasproti starejšim z brezplačnim klepetalnikom. Odprta je telefonska linija za podporo starejšim pri uporabi digitalnih orodij in tehnike v vsakdanjem življenju.

Osamljenost starejših je eden najbolj perečih problemov med epidemijo. Zato sta Simbioza in Humanitarček vzpostavila ČvekiFON - brezplačni klepetalnik, namenjen klepetu starejših s starejšimi. Telefon deluje vsak dan med 8. in 20. uro.

Klic je brezplačen, za klepet pa naj starejši pokličejo na telefonsko številko 080 38 07.

Kako deluje ČvekiFON med 8. in 20. uro?

S prvim klicem na 080 38 07 je potrebna registracija. Nato pa ČvekiFon naključno poišče drugega starostnika. Klicatelj in kličoči ne vidita osebnih telefonskih številk - le centralno številko ČvekiFON-a. Če najdeta skupni interes, si številki izmenjata. ČvekiFON za razliko od trenutno vzpostavljenih prostovoljskih linij, deluje avtomatizirano, s čimer se lahko prostovoljci razporedijo na druga mesta. ČvekiFON deluje med 8. uro zjutraj in 20. uro zvečer. Njegovo delovanje je predvideno kot dolgoročen projekt in ni vezano na čas trajanja pandemije.

V tem novem, pomembnem projektu sodeluje več organizacij: Društvo Humanitarček, Simbioza, telekomunikacijski partner A1, sodelujoči operaterji Telekom Slovenija, T-2, Telemach, Novatel, SoftNET, Detel, projekt pa je podprlo tudi ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve in enake možnosti. Gre za projekt nacionalnega pomena.